i made this from www.myflashfetish.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 31 Mei 2011

11.12.2010....Party!!!

huhuhu...antara jelitawan (konon) wahahahah


me...dyan....aida...n my best friend aedy..huhuhu

penyanyi undangan....tercalon dlm carta paling bnyak
men"yumbang"kan n Men"yumbang"kan suara..huhu


Org kuat2 kelas....aedy (pgawas )...me (k.kelas)...Dayang (p.k.kelas)
n yg btudungtu , mai (pengawas n anak PENGETUA ) wahahha

huhu..kawan2 ku mengumpat ....jie n junie

Em...seperti yg dijanjikan....kali ini saya nak cerita ttg Majlis Akhir Tahun bagi kelas 5 sciene 2010...huhu....biasany nak buat party mesti kat sekolah tp this time kami buat klainan sikit ... n yg unik nya party kali nii..hnya melibatkan student only...atas persetujuan ramai.....kenapa kami tak bawa ckgu??? Entahlah...saya pun tak tahu...mungkin sbb ramai cikgu kami dah balik kampong...sbb kam buat Majlis nii selepas kami habis paper .....pd 11.12.2010...di adakan di motel SFI (Sabah Forest Industry ).....


.kali ini ada yg menjadi pertikaian ...ttg nama majlis nii....seorg ckp last year party....lepas tu ada yg ckap farewalll party...lepastu majls dinner..n ada yg cakap majlis sambutan kemerdekaan (habis SPM!!! Hhahaha) ...em..etah lah saya pun tak tau.(mungkin macam minuman 3 in 1...... tp dlm kes ini 4 in 1..ahhaah ) ....but kami tak kesah sangat yg pnting kami enjoy dapt bkumpul bersama walaupun lebh kurang 10 org jug tak hadir party kali niii...em...sedih la juga...

Party kai nii...first time kami buat kat motel jd tpaksalah kami bergaya sikit kan ....hahahha (sikit?? Mcam ada yg lebih saja hahahahah tp tak pe bukan selalukan,..hehhe) .... best lah time tu...tp ada juga yg manyebabkan acara makan2 telah tertunda ...semuanya gara2 aku...m sedihL.....pada hari tu saya lambat dtang sbb ada masalah teknikal sikit..hahah....ada yg sampai call saya tnya saya niiinak dtang ke tak???hehheh...macam mana jugak mereka tak senang duduk kalau....jemputan sekitar pukul 6...saya datang jam 8...wah...hebat....balik2 mereka call saja ...sya cakap dalam perjalanan n tiba dalam masa 10 mnit...hahah....mereka cakap “10 minit kerrr 10 jam??? Ketawa juga lah saya......sekali saja sampai ....rupa2 nya mreka semua tgh tunggu saya...hehhe ( iniah hebatya kalau jadi ketua...)...terharulah juga saya....sory ok to all my friends that waitng for me...n tq ....

Malam tu....mereka mulakan sdgn kereoke n diakhiri juga dgn kereoke...hahahha ...macam2 suara yg ada.....hmpir emua men’yumbangkan’ n me’numbangkan’ suara mereka tp tak termasuk saya...sebab saya malas nak nyanyi..hehhe (padahal mau sangat tp malu...suara bagaikn katak...) tp yg bstnyeerr time kami menari poco2.huhu kami menari tarian tu 2 kali....yg paling best yg first....macam2 gelagat bole Nampak....kalau kamu tgok video rakamannya pasti kamu pun kagum....heh.....yg bestnye..... time menari for the first round...kawan saya yg selama ni tak Nampak belangnya (pendiam..n tak suka hal yg dia tak suka...)elah menari bersama..huuu...mereka cakap saya menari comel ( comel bagaikan apa ah??? Beruang??? Gajah???pooh???).....saya menari dgn baik juga,,,tq kepada kakak saya yg pertama sbb saya belajar menari time dia kawin....gara2 saudara mara dr brunei datang.... malam tu juga kami menari.poco2...best eh malam tu....nanti kalau saya sempat saya nak tulis pasal perkahwinan akak saya..(sempat kerr malas???heheh)...hehehhe...

yg best lagi ialah satu sesi dinamakan sesi tapau –menapau.....huhu...kami berabut nak bawa balik makanan kat sana hhe tanpa rasa malu n segan .....sampai ada yg berlari2..hahahah (kami peduli apa..bayar wah sdh...hehehe)......


Malam tu....sesi menyanyi di manipoli oleh kawan aku seorg nii....dr awal sampai akhir .....mereka nyanyi sja..tak taulah macam mana mreka boleh tahan ...dr jam 6 sampai hamper jam 1....kalau artis ..mungkin dah tak keluar2 lagi suara..tp kagum aku sama mereka ......syok lah...n best...ingatkan kami nak stay sampai 3 pagi..rupa2nya temberang saja.....hehheh....

berat jug hati nak kasi berpisah dgn mereka... L...

setelah sekian lama bersama ...ada yg dr sekolah rendah lai.....

kadang2 nak keluar juga air mata bila tgk gmbar n video kami bersama......

tp apa kan daya...

semua mesti pergi kehaluan masing2.....

saya sentiasa doakan kami..

supaya success dalam hidup....

next year..insyalllah...

saya nak buat lagii...but this time ...

i will ake sure all of us will come

...... ok see u agains.....


0 comments: