i made this from www.myflashfetish.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 20 Disember 2011

ShoutBox / Shoutmix ??

Salam....
Nak tanya boleh tak????

Apa pendapat anda ttg shoutbox / shoutmix saya tu ???


YANG ITU -->>>>

komenlah sikit..
bukan apa ..
saya sebenarnya tak tahu cara yg betul ..
yg saya buat tu pun main hentam saja ..
walaupun dah ikut tutorial tp masih lagi blur2....
*bukan sbb tutorial yg tak baik tp sbb kelemahan diri yg saya kesali

beza shoutbox n shoutmix pun masih malap2..
jd perlukan lampu agar terang

saya dah buat sebaik mungkin tau!!!

kalau ada yg nak bagi pandangan
komen saja !!
kalau ada tips or mungkin yg sudi
bagi tutorial or bagi link utk tutorial
amat saya harapkan!!

Thanks a LOT !!!!
^________________^


2 comments:

Zul Nazrie berkata...

so ??apa opinion anda??

Zul Nazrie berkata...

Ok !! i want to said thank to Adam for the advice !! Cbox is a lot more easier than shoutbox .. that what i'm think!! Thank again i really really appreciate it ^_______^