i made this from www.myflashfetish.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 20 Disember 2011

Brand New Look !!

Salam u all ....

lama tak tulis apa2....
lama yg teramat...

tp sebelum tu ..
apa presepsi n reaksi kamu thadap Blog saya yg berwajah baru??
saya habiskan lebih 4 jam untuknya !!!
almaklumlah kan still amatur ... bukan pro sangat pun...
nii pun hasil berkat ikuti tutorial ..

namun bgitu sorylah sbb proses penukaran wajah blum selesai ..
almaklumlah .. doktor (me ??huh) yg buat pembedahan plastik nii blum habis lagi study ... tunggulah sampai dah dpt PhD ...

So , thankslah buat Blogger senior yg sudi bkongsi ..
especially to Abg Wan , Abg apit
n kak Lyysa ...akak?? she was 19 right??umur hampir sama..but it doesn't matter ..
YES!! I'm still YOUNG!!! *matiler aku mengaku muda!!! huhu


MAAFLAH BUKAN TAK MAHU TAPI SAYA MEMANG TAK PANDAI NAK LINKKAN NAMA DORANG DGN BLOG DORANG , BUKAN TAK PANDAI TP BLUM LAGI BLAJAR

next time saya akan linkkan blog mereka !!! ala korang macamlah tak tahukan dorangkan???...

ok .. komenlah sikit pasal my Blog Brand new look !!




1 comments:

Zul Nazrie berkata...

jomlah komen sikit!! hihih